25 fod motorbåd som tog vand ind og havde tabt sit ror
Vi fik et opkald kl. 13:36 omkring en 25 fod motorbåd der tog vand ind og som havde tabt sit ror. Da vi kommer frem til motorbåden har de fået sat en prop i hullet og har fået sat dykker pumpen igang så alt vandet er næsten ude af båden. Vi får en line fastgjort til dem og får dem bugseret ind til Assens Havn

