Blæst ind i vig
Også ramt af det voldsomme vejr, var en 40 fod og 9 tons tung sejlbåd skubbet langt ind i en lille vig ved Als. Efter to vellykkede fritrækninger sejlede vi ned til dem. Det viste sig, at de lå på meget lavt vand, vi satte et tov i dem og med hjælp fra flere lokale vandscootere forsøgte vi, af flere omgange om vi kunne få dem fri. Det lykkedes ikke, vi kunne dreje dem lidt, men de sad fast i en meget mudret bund og sammen med den store vægt gjorde det, at vi til sidst måtte opgive og kunne derefter sejle hjem til Assens og sige tak for idag.

