Motorstop ved adveøreværket
Torsdag aften omkring klokken halv otte ringer to unge gutter ind, at de har fået motorstop ved Advedøre Værket. De tror, de mangler strøm, da motoren ikke vil starte. Vi sender Rescue Saga afsted. Besætningen prøver med vores booster, men deres starterrelæ klikker bare. Vi trækker dem til Sydhavnen.

